2012 m. gruodžio 10 d., pirmadienis

infected thoughts

ir niekada neišaušdavo rytas, neateidavo vakaras.
niekada nesikeisdavo oras, mintys ar prisiminimai.
nebegalėjau daugiau taip gyventi, bet ir liautis nepajėgiau.
negalėjau uždrausti šmėkloms čia įeiti, tačiau jos ir nedrįso.
skendau pro langą srūvančioje mėnesienoje, o lietus ir vėl merkė mano veidą.
pro akis slinko veidai, kūnai, mintimis plaukė vardai ir gerklių, kurios užsikimšo vienatve, išrėkti žodžiai.
o širdy įpusėjęs širdžių žaidimas laukė kito žaidėjo ėjimo.
tačiau aš tylėjau.
buvau išsibarsčiusi po visą miestą - mane surinkti būtų užtrukę daug laiko, kurio aš neturėjau.
tylos voratinkliai apraizgė mano akis, gudri vorė mezgė tinklą iš tvirtų gijų, surišo kiekvieną iš plaučių išėjusi atsidusimą ir supančiojo dar negimusius žodžius.
jaučiausi išbraukta iš gyvųjų tarpo.

ir buvau užkrečiama.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą